Nazwa, marka, brand czy logo - relacja
Dodano
27.04.2021
Spotkanie organizowane było w Światowy Dzień Własności Intelektualnej – coroczne święto ustanowione w 2000 roku przez Światową Organizację Własności Intelektualnej.
Przewodnikiem po zagadnieniach prawnych związanych z Brandingiem była Pani adwokat Justyna Alchimionek, partner w Kancelarii SK+ Siekierzyński Kochlewski, która na co dzień zajmuje się ochroną marki i doradza przedsiębiorcom jak zabezpieczyć ich produkty na rynku.
O czym warto pamiętać tworząc wizerunek swojej firmy? Przede wszystkim nie należy naruszać praw innych podmiotów, warto uruchomić swoją wyobraźnię i wymyślić coś naprawdę oryginalnego, wyróżniającego i wyjątkowego w czym mogą pomóc liczne dostępne bazy danych. Pamiętajmy, że marką może być niemal wszystko – słowo, grafika, kształt, dźwięk, kolor.
Webcast zakończony został długą sesją pytań i odpowiedzi. Uczestnicy pytali między innymi jak sprawdzić czy nie naruszają praw wyłącznych, czym różnią się oznaczenia TM, C i symbol R oraz czy Urząd Patentowy może odmówić rejestracji znaku towarowego.
Zachęcamy do obejrzenia nagrania z webcastu.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za obecność w kolejnym spotkaniu z cyklu „Przy kawie o prawie”, mamy nadzieję, że było to inspirujące spotkanie.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za obecność w kolejnym spotkaniu z cyklu „Przy kawie o prawie”, mamy nadzieję, że było to inspirujące spotkanie.