Primavera Parfum | Strefa Akceleracji
Dodano
30.12.2024
Primavera Parfum to nowoczesny hub e-commerce, który odgrywa kluczową rolę w dystrybucji produktów do sklepów internetowych, drogerii oraz sprzedawców w branżach Beauty, Home i Health, a także w oferowaniu omnichannelowego podejścia do biznesu. Firma, specjalizując się w dostarczaniu wysokiej jakości produktów perfumeryjnych, kosmetycznych, a w ostatnim czasie także suplementów diety i kategorii food, z powodzeniem łączy tradycję z nowoczesnymi rozwiązaniami e-commerce.
Między innymi dzięki współpracy z młodymi firmami i aktywnym uczestnictwie w programach akceleracyjnych, Primavera Parfum stała się pionierem w dostosowywaniu swojego modelu biznesowego do szybko zmieniających się potrzeb rynku. Michał Żółkowski – Dyrektor ds. projektów i rozwoju biznesu w Primavera Parfum wyjaśnia:
Staramy się oferować naszym klientom B2B jak najszersze pokrycie rynku, tzn. wprowadzić ich produkty w jak największej liczbie kanałów sprzedaży. Mowa tu zarówno o różnego typu marketplace’ach, sieciach drogeryjnych, ofercie hurtowej i obsłudze sklepów marek. Chcemy tym sposobem dotrzeć do jak największej liczby klientów B2C, co jest oczywiście korzystne zarówno dla naszych partnerów jak i dla nas. Nasz model biznesowy łączy w sobie dbałość o handel hurtowy i klienta detalicznego.
Primavera Parfum jest doskonałym przykładem firmy, która dostrzega ogromny potencjał współpracy ze startupami, szczególnie w obszarze e-commerce i technologii związanych z branżą Beauty, Home oraz Health. Współpraca z młodymi, dynamicznymi przedsiębiorcami pozwala firmie na implementowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które usprawniają procesy sprzedażowe, backoffice’owe, poprawiają doświadczenia zakupowe konsumentów i umożliwiają dostosowanie oferty do potrzeb rynku.
Na rynku startupowym szukamy „perełek”, których rozwiązania mogą usprawnić, poszerzyć czy wręcz zrewolucjonizować nasze procesy. Nasze potrzeby są różnorodne od automatyzacji w magazynie do inteligentnych wtyczek dla Shopify czy Allegro. Rozumiemy, że świeże spojrzenie ambitnych przedsiębiorców może być korzystne dla obu stron. Staramy się wspierać młode firmy, współpracujące z nami, zarówno finansowo jak i merytorycznie. Naszą inicjatywą, było m.in. stworzenie Primavera Venture Hub, gdzie chcące z nami współpracować startupy otrzymają porcję solidnej wiedzy o tym jak działamy i czego oczekujemy. Warto zaznaczyć, że rynek codziennie stawia przed nami jako hubem e-commerce liczne wyzwania. Stale rosnąca liczba realizowanych dziennych zamówień, sięgająca już przeszło 8-9 tysięcy, to pole do usprawnień procesów obsługowych zarówno na magazynie jak i po stronie zaplecza technicznego czy Biura Obsługi Klienta. Chcemy zawsze zapewniać najwyższą jakość obsługi, dlatego zależy nam na współpracy z firmami, które mogą nam pomóc w tym aspekcie - dodaje Michał Żółkowski.
Startupy, które oferują nowatorskie rozwiązania w zakresie analityki danych, sztucznej inteligencji, automatyzacji procesów czy personalizacji ofert, stają się dla Primavera Parfum istotnymi partnerami. Dzięki takim technologiom firma jest w stanie lepiej dopasować swoje produkty do oczekiwań klientów, zwiększać efektywność swoich działań w obszarach takich jak obsługa klienta, obsługa magazynowa i logistyczna, administracja czy marketing.
Współpraca Primavera Parfum z młodymi firmami koncentruje się także na implementacji nowoczesnych technologii, które umożliwiają lepsze dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki sztucznej inteligencji i analizie danych, firma jest w stanie precyzyjnie dobierać asortyment dla sklepów internetowych, drogerii i sprzedawców, zapewniając im dostęp do najbardziej poszukiwanych produktów w danym momencie.
Primavera Parfum to firma, która skutecznie łączy tradycyjne wartości z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi w e-commerce. Dzięki współpracy z młodymi firmami i startupami, firma jest w stanie dostarczać wysokiej jakości produkty do sklepów internetowych, drogerii i sprzedawców, jednocześnie wdrażając innowacje, które poprawiają efektywność sprzedaży i personalizację oferty. Zaangażowanie w zrównoważony rozwój oraz stosowanie nowoczesnych technologii sprawiają, że Primavera Parfum staje się liderem w branży Beauty, Home i Health, oferując swoje produkty na rynku krajowym i międzynarodowym, ale co równie istotne, staje się także katalizatorem rozwoju rynku startup’owego w Polsce.
Między innymi dzięki współpracy z młodymi firmami i aktywnym uczestnictwie w programach akceleracyjnych, Primavera Parfum stała się pionierem w dostosowywaniu swojego modelu biznesowego do szybko zmieniających się potrzeb rynku. Michał Żółkowski – Dyrektor ds. projektów i rozwoju biznesu w Primavera Parfum wyjaśnia:
Staramy się oferować naszym klientom B2B jak najszersze pokrycie rynku, tzn. wprowadzić ich produkty w jak największej liczbie kanałów sprzedaży. Mowa tu zarówno o różnego typu marketplace’ach, sieciach drogeryjnych, ofercie hurtowej i obsłudze sklepów marek. Chcemy tym sposobem dotrzeć do jak największej liczby klientów B2C, co jest oczywiście korzystne zarówno dla naszych partnerów jak i dla nas. Nasz model biznesowy łączy w sobie dbałość o handel hurtowy i klienta detalicznego.
Primavera Parfum jest doskonałym przykładem firmy, która dostrzega ogromny potencjał współpracy ze startupami, szczególnie w obszarze e-commerce i technologii związanych z branżą Beauty, Home oraz Health. Współpraca z młodymi, dynamicznymi przedsiębiorcami pozwala firmie na implementowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które usprawniają procesy sprzedażowe, backoffice’owe, poprawiają doświadczenia zakupowe konsumentów i umożliwiają dostosowanie oferty do potrzeb rynku.
Na rynku startupowym szukamy „perełek”, których rozwiązania mogą usprawnić, poszerzyć czy wręcz zrewolucjonizować nasze procesy. Nasze potrzeby są różnorodne od automatyzacji w magazynie do inteligentnych wtyczek dla Shopify czy Allegro. Rozumiemy, że świeże spojrzenie ambitnych przedsiębiorców może być korzystne dla obu stron. Staramy się wspierać młode firmy, współpracujące z nami, zarówno finansowo jak i merytorycznie. Naszą inicjatywą, było m.in. stworzenie Primavera Venture Hub, gdzie chcące z nami współpracować startupy otrzymają porcję solidnej wiedzy o tym jak działamy i czego oczekujemy. Warto zaznaczyć, że rynek codziennie stawia przed nami jako hubem e-commerce liczne wyzwania. Stale rosnąca liczba realizowanych dziennych zamówień, sięgająca już przeszło 8-9 tysięcy, to pole do usprawnień procesów obsługowych zarówno na magazynie jak i po stronie zaplecza technicznego czy Biura Obsługi Klienta. Chcemy zawsze zapewniać najwyższą jakość obsługi, dlatego zależy nam na współpracy z firmami, które mogą nam pomóc w tym aspekcie - dodaje Michał Żółkowski.
Startupy, które oferują nowatorskie rozwiązania w zakresie analityki danych, sztucznej inteligencji, automatyzacji procesów czy personalizacji ofert, stają się dla Primavera Parfum istotnymi partnerami. Dzięki takim technologiom firma jest w stanie lepiej dopasować swoje produkty do oczekiwań klientów, zwiększać efektywność swoich działań w obszarach takich jak obsługa klienta, obsługa magazynowa i logistyczna, administracja czy marketing.
Współpraca Primavera Parfum z młodymi firmami koncentruje się także na implementacji nowoczesnych technologii, które umożliwiają lepsze dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki sztucznej inteligencji i analizie danych, firma jest w stanie precyzyjnie dobierać asortyment dla sklepów internetowych, drogerii i sprzedawców, zapewniając im dostęp do najbardziej poszukiwanych produktów w danym momencie.
Primavera Parfum to firma, która skutecznie łączy tradycyjne wartości z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi w e-commerce. Dzięki współpracy z młodymi firmami i startupami, firma jest w stanie dostarczać wysokiej jakości produkty do sklepów internetowych, drogerii i sprzedawców, jednocześnie wdrażając innowacje, które poprawiają efektywność sprzedaży i personalizację oferty. Zaangażowanie w zrównoważony rozwój oraz stosowanie nowoczesnych technologii sprawiają, że Primavera Parfum staje się liderem w branży Beauty, Home i Health, oferując swoje produkty na rynku krajowym i międzynarodowym, ale co równie istotne, staje się także katalizatorem rozwoju rynku startup’owego w Polsce.