Polityka Prywatności
1. Postanowienia ogólne
- Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej www.gpnt.pl jest Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. w Gdańsku (80-172), przy ul. Trzy Lipy 3, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000033744, NIP 5880019192, REGON 190315182, adres poczty elektronicznej: office@gpnt.pl dalej „Administrator” lub „ADO”.
- Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
- przetwarzane zgodnie z prawem,
- zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
- merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
- Z inspektorem ochrony danych (IOD) możesz skontaktować się pod adresem e-mail: rodo@strefa.gda.pl lub korespondencyjnie na adres wskazany w pkt. 1.
2. Cel i zakres zbierania danych
- Dane osobowe Użytkowników, zbierane przez Administratora, są wykorzystywane do:
- kontaktowania się z Użytkownikiem (klientem)
- celów informacyjnych oraz innych czynności związanych z aktywnością Administratora na stronie internetowej www.gpnt.pl
- realizacji umów i procesów handlowych
- celów marketingowych (Newsletter)
- Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe Użytkowników:
- imię i nazwisko,
- adres,
- adres e-mail,
- inne
- Administrator może przetwarzać następujące dane charakteryzujące sposób korzystania przez użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną (dane eksploatacyjne):
- oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał Użytkownik
- informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania przez Użytkownika z usługi świadczonej drogą elektroniczną
- informacje o skorzystaniu przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną
- podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 2 może być niezbędne do wykonania przez Administratora realizowanych działań na stronie www.gpnt.pl
- Administrator może powierzyć dane:
- uprawnionym organom publicznym
- podmiotom będącym klientem Administratora w przypadku spraw dotyczących tych zleceń,
- podmiotom dostarczającym korespondencję,
- podmiotom świadczącym obsługę doradczą,
- podmiotom świadczącym usługi hostingowe,
- innym podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora zgodnie z II pkt 1.
3. Podstawa przetwarzania danych i okres
- Korzystanie z funkcjonalności strony, z czym wiąże się konieczność podania danych osobowych, jest całkowicie dobrowolne. Osoba, której dane dotyczą, samodzielnie decyduje o korzystaniu z funkcjonalności strony www.gpnt.pl zgodnie z Regulaminem.
- Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, b, c, f RODO, czyli:
- osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę,
- jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,
- lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
- oraz jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora.
- Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się zawsze w ramach podstaw dopuszczalności ich przetwarzania wymienionych w pkt 2.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania. W zakresie realizacji Umowy, przez okres do jej zakończenia, po tym czasie dane będą przetwarzane przez okres wymagany przez prawo lub przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń. W zakresie realizacji uzasadnionych interesów ADO, dane będą przetwarzane do chwili pozytywnego rozpatrzenia wniesionego sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
4. Prawo kontroli, dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania
- Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
- Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora, a zwłaszcza prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
- W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt. 1 i 2 można korzystać poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na adres: rodo@strefa.gda.pl lub korespondencyjnie na adres wskazany w „I pkt.1”
- Usługobiorca ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W Polsce organem takim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
5. Pliki cookies
- Strona internetowa Administratora używa plików „cookies”. Brak zmiany po stronie Użytkownika ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie.
- Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego działania funkcjonalności na stronie internetowej. W plikach „cookies" znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, w szczególności tych wymagających autoryzacji.
- W ramach strony internetowej stosowane są rodzaje:
- sesyjne
- stałe
- analityczne
- Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej.
- „Stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- „Cookies” „analityczne” umożliwiają lepsze poznanie sposobu interakcji Użytkownika w zakresie zawartości strony internetowej, lepiej zorganizować jego układ. “Analityczne” „cookies” gromadzą informacje o sposobie korzystania ze strony internetowej przez Użytkowników, typie strony, z jakiej Użytkownik został przekierowany, oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty Użytkownika na stronie. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych Użytkownika, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony internetowej.
- Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
6. Piksele śledzące
- Administrator stosuje na stronie internetowej mechanizmy optymalizujące atrakcyjność serwisu i optymalizację jego działania, w tym celu stosowane są piksele śledzące.
- Piksele śledzące gdy są aktywne to pełnią funkcję sprawdzenia jakie treści i informacje na stronie www budzą zainteresowanie osób odwiedzających stronę www, jakich działań dokonują na stronie oraz informację o odwiedzających takie jak region z którego loguje się urządzenie. Wszystkie te dane przetwarzane są w formie zanonimizowanej, a dane identyfikacyjne zapisywane są tak, aby osoba odwiedzająca stronę nie mogła zostać zidentyfikowana.
- Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie pikseli śledzących poprzez wybór w oknie swojej przeglądarki. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
7. Postanowienia końcowe
- Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
- Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.