Hack4change za nami
Dodano
15.06.2022
Hack4change, czyli 48-godzinny hackathon to przestrzeń do wspólnego działania na rzecz środowiska i naszej planety. Wydarzenie zostało stworzone z myśla o wszytskich tych, którzy chcą wziąć sprawy w swoje ręce i zamiast snuć pesymistyczne wizje - działać i wykorzystać swoje talenty, aby zmieniać świat.
Podczas wydarzenia powstało 14 zespołów hackathonowych i 14 wspaniałych projektów!
Podium należy do:
1. Zespół Kantyna Odwrócony rynek. Platforma oferująca dawanie drugiego życia ubraniom poprzez odzyskiwanie używanych produktów / surowców od klientów.
2. Zespół Żeton narzędzie będące systemem wsparcia dzieci i ich rodzin poprzez aplikację z dedykowanym indywidualnym planem żetonowym. Ma ono pomóc dzieciom, rodzicom, nauczycielom, terapeutom. Szczególną grupą odbiorców są dzieci z Zespołem Aspergera.
3. Zespół Fast Turtles - WARZYWOMAT - Paczkomat dla świeżych owoców i warzyw od lokalnych dostawców, promujący ideę Zero Waste. Wyróżnienie dla Zespołu ECOORI – Narzędzia walczącego z problem zanieczyszczenia oraz pożarów, dające jednocześnie możliwość znalezienia najatrakcyjniejszych lokalizacji do odpoczynku w lasach Polski oraz świata.
Do akcji przyłączyło się ponad 30 partnerów! W ramach wydarzenia zorganizowanych zostało łącznie 12 warsztatów oraz 6 godzinny warsztat z tworzenia aplikacji webowej w Słupskim Inkubatorze Technologicznym.
W wydarzeniu wzięło udział ponad 150 osób oraz 30 Ekspertów i Mentorów.
Jeden z warsztatów wprowadzającyh w tematykę Hack4Change poprowadziła Jaśmina Zwierz, Project Manager w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym.
W czasie warsztatów uczestnicy dowiedzieli się m.in. jak profesjonalnie przygotować krótką wypowiedź biznesową, poznali zasady skutecznej prezentacji oraz budowę pitch'u biznesowego, a także jak pokonać lęk i stres towarzyszący wystąpieniom publicznym.
Dziękujemy, że jako GPN-T mogliśmy być częścią tej inicjatywy!
Podczas wydarzenia powstało 14 zespołów hackathonowych i 14 wspaniałych projektów!
Podium należy do:
1. Zespół Kantyna Odwrócony rynek. Platforma oferująca dawanie drugiego życia ubraniom poprzez odzyskiwanie używanych produktów / surowców od klientów.
2. Zespół Żeton narzędzie będące systemem wsparcia dzieci i ich rodzin poprzez aplikację z dedykowanym indywidualnym planem żetonowym. Ma ono pomóc dzieciom, rodzicom, nauczycielom, terapeutom. Szczególną grupą odbiorców są dzieci z Zespołem Aspergera.
3. Zespół Fast Turtles - WARZYWOMAT - Paczkomat dla świeżych owoców i warzyw od lokalnych dostawców, promujący ideę Zero Waste. Wyróżnienie dla Zespołu ECOORI – Narzędzia walczącego z problem zanieczyszczenia oraz pożarów, dające jednocześnie możliwość znalezienia najatrakcyjniejszych lokalizacji do odpoczynku w lasach Polski oraz świata.
Do akcji przyłączyło się ponad 30 partnerów! W ramach wydarzenia zorganizowanych zostało łącznie 12 warsztatów oraz 6 godzinny warsztat z tworzenia aplikacji webowej w Słupskim Inkubatorze Technologicznym.
W wydarzeniu wzięło udział ponad 150 osób oraz 30 Ekspertów i Mentorów.
Jeden z warsztatów wprowadzającyh w tematykę Hack4Change poprowadziła Jaśmina Zwierz, Project Manager w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym.
W czasie warsztatów uczestnicy dowiedzieli się m.in. jak profesjonalnie przygotować krótką wypowiedź biznesową, poznali zasady skutecznej prezentacji oraz budowę pitch'u biznesowego, a także jak pokonać lęk i stres towarzyszący wystąpieniom publicznym.
Dziękujemy, że jako GPN-T mogliśmy być częścią tej inicjatywy!